KCC-ontwikkeling

In de trend naar schaalvergroting kan de opzet van een klantcontactcentrum (KCC) zeer waardevol zijn. BMC beschikt over adviseurs met top-expertise op dit gebied, ook met ervaring in gemeente- of zorgmarkt. Zij kunnen onderzoeken of de opzet van een KCC de beste oplossing is voor efficiencyvraagstukken.

De opzet van een KCC, dat ook voor de medewerkers uitdagend is, bij een maximale klantvriendelijkheid, behoren tot de specialiteit van deze adviseurs. Zij houden daarbij altijd rekening met de omvang, cultuur en geografische ligging van de vestigingen. Daarom geldt voor elke corporatie een andere KCC-formule.

Een aantal (grote) corporaties werkt al langere tijd met een klantcontactcentrum, verschillend van opzet en variërend van grootschalig tot heel klein. Het huidige streven naar optimalisatie en efficiency in de dienstverlening roept bij hen opnieuw vragen op omtrent het KCC: welke processen kunnen nog beter worden georganiseerd en is verbetering van de samenwerking mogelijk? BMC is graag bereid algemene en bijzondere uitgangspunten en actuele ontwikkelingen met u te delen.

Meer informatie

Voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak kunt u contact opnemen met Marco Kerstens, partner bij BMC, via telefoonnummer 06 - 55 38 54 43 of per e-mail naar marco.kerstens@bmc.nl. U kunt ook gebruik maken van onderstaand contactformulier.

Contact

Wat zijn uw gegevens?
Waar zal het gesprek over gaan?